عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
خدایا! لطفا فردا صبح ار روی آن یکی دنده‌ات بیدار شو ما به خوشبختی نیاز داریم ....تو به کمی تنوع..
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, توسط سید امیر |

63.آهسته غذا بخورید.

غذا نعمت و هدیه ای است که سرچشمه ی لذت و زمان غذا خوردن لحظاتی برای آسودگی و کسب انرژی. این لحظه های آرام بخش را با عجله خراب نکنید. این آخرین غذای شما نیست. شاید کمی دقت می خواهد اما خود را به آهسته خوردن عادت دهید. به دقت لقمه را بجوید و مزه ی آن را حس کنید. بین چند لقمه اندکی مکث کنید و به بدن خود فرصت بدهید و هرگز با دستپاچگی غذا نخورید و لقمه ها را یکی پس از دیگری برنگیرید. شما سرانجام غذای خود را تمام خواهید کرد، پس بهتر است این کار را با لذت و آرامش و آن گونه که شایسته است، انجام دهید.

64.درباره مردم سخاوتمند باشید.

در انتظار این نباشید که دیگران اشتباهی کنند و علی رغم میل شما کاری انجام دهند تا فورا آن ها را محاکمه کنید و با آنان بجنگید.

مردم ذهن ما را نمی خوانند تا مطابق میل ما عمل کنند و همیشه بی عیب نیستند. آیا کار شما و برخورد شما همیشه بی نقص است؟ اگر کسی واقعا سعی دارد کار خود را به خوبی انجام دهد، او را به حال خود رها کنید و چشم غره و نارضایتی و شکایت خود را برای زمانی نگه دارید که واقعا حق با شماست نه این که خشم شما یک واکنش دم دستی برای هر پیشامد کوچک باشد. واقع بین باشید و احتمال خطا کردن به هر شخصی را بدهید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: